اسپورتینگ گیخون از 40 باری که تا به حال به نیوکمپ آمده است تنها موفق به کسب یک برد شده است، همچنین آن ها تجربه 9 شکست متوالی در نیوکمپ را هم دارند.

اسپورتینگ گیخون که رقیب بعدی بارسا در نیوکمپ می باشد، موفقیت های بسیار کمی را در این ورزشگاه تجربه کرده است. از 40 دیداری که آن ها در نیوکمپ بازی کرده اند، تنها یک بار با پیروزی از میدان خارج شده اند. آن پیروزی هم به سال های دور بر می گردد. گیخون در فصل 1986/87 موفق به پیروزی 4-0 شده است، این پیروزی تنها برد این تیم در نیوکمپ است. از آن زمان به بعد کفه ترازو نشان از برتری کاتالان ها نسبت به اهالی آستوریان می دهد؛ 14 برد برای بارسا و تنها یک تساوی.

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


11 سال غیبت

در واقع اسپورتیگ 9 بازی پیاپی است که در خانه بارسا شکست می خورد. قرمز و سفید ها در سال 1998 به دسته پایین تر اسپانیا سقوط کردند، آن ها 11 سال انتظار کشیدند تا اینکه دوباره به لالیگا بازگشتند. بعد از صعود دوباره گیخون به لالیگا، بارسا همه بازی هایش را در نیوکمپ مقابل این تیم پیروز شده است. 3-1 (2008/09)، 3-0 (2009/10) و 1-0 (2010/11). در آخرین دیدار این دو تیم در نیوکمپ تک گل داوید ویا سرنوشت ساز شد و بارسا با نتیجه 1-0 آن دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط امیرضا در شنبه 13 اسفند 1390برچسب:اخباربارسلونا,بارسلونا,آبی واناری ها,فوتبال اروپا,فوتبال جهان,بهترین تیم جهان,رکوردها,

ساعت 1:6 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت